Translations

DERMA IKHLAS ANDA

Tuesday, February 23, 2010

Pusat Rawatan Alternatif Rohaimi


PENGASAS PUSAT RAWATAN ALTERNATIF ROHAIMI

Pusat rawatan ini berpusat di Melaka alamat Madrasah Darul Ai-Tam,Km 12 Kg Bukit Pegoh,Pernu Telok mas 74560 Melaka.
Tel : 016-6451080



GAMBAR TEMPAT RAWATAN DI TELOK MAS








Pusat Rawatan Rohaimi ini beroperasi seminggu 5 hari sahaja masa operasinya:


Hari Sabtu dan Ahad dibuka pada pukul 10pagi sehingga 12malam

Hari Isnin sehingga Rabu dibuka pada pukul 2tengahari sehingga 12malam


Hari Khamis dan Jumaat ada lah hari cuti

Rawatan Jarak Jauh juga boleh dilakukan jika pesakit tidak dapat datang kepusat rawatan ini.Pesakit hanya perlu telepon kami dan berikan nama penuh dan hendak lah baring dirumah selama
40minit tidak boleh bergerak .Cara bayaran bagi pesakit yang melakukan rawatan jarak jauh adalah seikhlas anda.Boleh dimasukkan keakaun Bank
Isteri En,Rohaimi Bin Yon/Puan Hindon Jamri
nama akaun bank:Maybank
no akaun bank :154129007234

SEBELUMNYA KAMI MENGUCAPKAN TERIMA KASIH DIATAS SUMBANGAN ANDA ITU .

Rawatan yang pusat kami lakukan seperti masalah dalaman seperti:

sakit jantung,paru-paru,buah pinggang,asma,kanser dan berbagai-bagai lagi.Pusat rawatan kami berkonsepkan Hospital tapi apa yang kami lakukan tidak dapat dilihat dengan mata kasar semua nya secara Ghaib dan tidak penggunakan jin atau pendamping semua perubatan kami hanya memohon pada yang satu iaitu Allah semuanya atas Izinnya.

Kita manusia hanya perlu berusaha dan tawakal yang lain kita serahkan kepada Allah.

SEGALA MASALAH ATAU KETERANGAN YANG ANDA MAHU BOLEH BERIKAN KOMEN ANDA DI BLOG INI

22 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. assmlkum ustaz, saya berharap sangat pertolongan ustaz untuk menyembuhkan bapa saya yg terkena sihir ini.(MOHAMED GHAZALI BIN IBRAHIM)saya bernama JUWITA anaknya.Terima kasih dan wassallam

    ReplyDelete
  3. Insyallah juwita kami cuba bantu anda dengan jarak jauh harap anda juga jangan lupa mohon pertolongan daripada allah kerana dia punca segalanya mungkin ada hikmah disebaliknya kami juga memohon kepadanya semoga bapa anda cepat sebuh setiap penyakit mesti ada ubatnya.Kami akan bantu anda jika ada maklumat mengenai bapa anda saya akan maklumkan

    ReplyDelete
  4. Kami cuba menolong anda tapi bukan kami yang menyebuhkan anda allah lah tempat kami mengadu dan memohon pertolongan jadi percayalah kebesaran allah

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikom...w.b.t...salam ukhwah fillah...saya kaifi dari terengganu,kami ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih kerana selama ini membantu kami.kami juga bersyukur ke hadrat ilahi kerana dipertemukan dengan ustaz rahim serta wak dan juga ustaz salleh...dan saya harap amanah ayah untuk bersama ustaz rahim membantu mereka yg ingin kan pertolongan....terima kasih kerana bantu saya semalam...insyaAllah saya ingin cadangkan untuk buka cawangan di tempat saya satu...dari KAIFI AZMI BIN HJ.MOHAMAD

    ReplyDelete
  6. salam Ustaz,ada apa2 perubahan tak pada bapa saya?kini dia dah berpindah ke Trgnu.Harap dapat Wak emailkan apa2 jawapan kpd saya.Terima kasih atas pertolongan Ustaz semua.

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum ustaz.. bapa saya mengalami masalah lutut yg tidak boleh dibengkokkan setelah mengalami kemalangan motosikal pada bulan november tahun lps. Beliau kini berada johor, ada mengalami masalah kencing manis dan darah tinggi. Jadi boleh ke ustaz cadangkan bentuk rawatan yg sesuai utk beliau..yg mana satu lebih sesuai, samada dtg terus ke pusat rawatan @ melalui rawatan jarak jauh blh dilakukan ke atas ayah saya.. adakah perlu ditetapkan masa dan tarikhnya? terima kasih

    ReplyDelete
  8. puan rafidah saya harap puan dapat membawa bapa puan kepusat rawatan kami kerana kami terpaksa menukarkan berapa organ dalaman kepada bapa puan masa kami buka 6hari seminggu cuti hari jumaat sahaja .harap maklum terima kasih

    ReplyDelete
  9. assalammualaikum saya norzalinda bt hamzah mempunyai anka yang sudah berusia 1 tahun 6 bln bernama nur alisha batrisya bt ahmad fauzi, sehingga kini ank sy tidak boleh melakukan apa2 hanya terlentang sahaja dan tidak boleh menghisap botol susu...bolehkan pihak ustaz cuba membantu..saya tinggal di taman universiti, parit raja batu pahat,johor.....terima kasih dan assalammualiakum

    ReplyDelete
  10. terima kasih atas informasinya..
    moga sukses selalu.
    jika ingin tau profil saya silahkan kunjungi..
    click this

    ReplyDelete
  11. dari kak hariah sekeluarga. terima kasih kepada ustaz rahimi dan ustaz salleh di atas pertolongan yang diberikan selama ini. semoga dianugerahi kebaikan di dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  12. fatwa mufti melaka dec 2010telah melarang semua umat islam dari mendapatkan rawatan dipusat ini.

    ReplyDelete
  13. TERPULANG LAH KEPADA ANDA SENDIRI YANG MENILAIKAN JIKA SESUATU PEKERJAAN ITU ADALAH SYIRIK KENAPA CARA KAMI MEMBUAT PERUBATAN INI DI IZINKAN ALLAH KETIKA DITANAH SUCI MEKAH.ORANG YANG MENUDUH SESEORANG ITU SYIRIK TANPA USUL PERIKSA AKAN ALLAH AKAN KEMBALI KAN SYIRIK KEATAS NYA JADI HATI-HATI LAH DENGAN PERKATAAN SYIRIK INI.AUZUBILLAHBINZALIB

    ReplyDelete
  14. Salam,

    Ibu saya menghidap demam kuning sejak 6 bulan yg lalu. Saya telah membawa beliau berubat dgn En. Ramli di taman dato senu sebanyak 4 kali. Namun hasilnya masih mengecewakan.

    saya amat2 berharap agar ust dpt membantu ibu saya. Namanya ialah Wan Amnah Wan Sulaiman.

    Terima kasih..

    Semoga Allah membalas jasa kalian. Amin..

    ReplyDelete
  15. saya, Mohd. Rodhi Puteh dari Sungai Petani mengalami sakit jantung sejak 1999. Saya berikhtiar mendapatkan rawatan dari Ustaz Rohaimi sekiranya diizinkan Allah. Kalau boleh, saya yang jauh ini ingin mendapat kepastian hari minggu dan waktu untuk mendapatkan rawatan bagi diri saya. Terima kasih

    ReplyDelete
  16. salam encik mohd rodhi puteh... untuk pengetahuan tuan.. waktu rawatan pada hari isnin hingga khamis bermula dari jam 2.00 petang dan pada hari sabtu dan ahad.. sesi rawatan bermula dari jam 10.00 pagi. tempat rawatan di tutup pada hari jumaat

    ReplyDelete
  17. saya dh bawa mak saya cuba dengan perubatan ustaz rohaimi nie... mak saya sakit buah pinggang dan paru-paru berair. kalau kita tengok cara perubatannya memang agak pelik laaa. masih belum nampak berubah lagi. mungkin sebab baru sekali kot. insyaalllah free nanti nak bawak mak pergi lagi kt tempat ustaz rohaimi.sampai mak saya sihat...

    ReplyDelete
  18. Saya baru pergi hari Sabtu tempoh hari. Nak tanya rawatan tu akan selesai setelah habis minum air ke macam mana? Sebab saya ada batu karang. Sekarang walaupun tidak rasa sakit macam dulu tapi saya dapat rasakan yang batu karang saya tu masih ada lagi. Jadi kebiasaannya kena pergi berapa kali ye?

    ReplyDelete
  19. Assalamualikum, saya ingin bertanya bagaimana ingin mendapatkan rawatan jarak jauh bagi adik saya yang dikhuatiri terkena sihir. Pesakit tidak berhenti bercakap dan bertindak agresif mencederakan dirinya sendiri.saya telah cuba menghubungi ustaz di talian 0166451080 tetapi nombor tidak aktif. Memerlukan bantuan daripada pihak ustaz secepat mungkin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya juga mengalami masalah y sama. nobor yang selalu digunakan oleh ustaz x dapat dihubungi bolehkah saudara rezal membantu

      Delete
  20. As salam.. ustaz. Ayah saya skrg berumur 67thn dan mengidap penyakit jantung yg teruk. Doktor mengesahkan 3 injap jantung beliau telah rosak dan 3 saluran telah tersumbat. Risiko untuk proses pembedahan sgt tinggi kerana faktor umur dan keadaan beliau yg sgt lemah. Harap ustaz dapat membantu...

    ReplyDelete